28 Ocak 2021 Perşembe

Film Yorumu [ Kutup Köpekleri ] // Blogları Canlandırma Projesi - BCP

Herkese merhabalar!!! 😊 

Blogları Canlandırma Projesi için izlediğim filme yorum yapacağım. Adı üstünde canlandırma olduğu için sıklıkla buraya yazı yazıyor olacağım. 😊 

Bu ay temamız umut üzerine olduğu için buna uygun güzel film izleyip, kitap okudum. Kitap yorumum ise en yakın zamanda gelecek. 


Gelelim izlediğim filme. Filmin ismi Kutup Köpekleri



Kutupta bir kasabada yaşan kutup tilkisi Swifty, kar beyazı oluğu için genelde görünmez olduğu için kimse onu fark etmek bu yüzden pek arkadaşı yoktur ve o bunu değiştirmek ister. Herkesin onu tanımasını istediği için süper köpekler gibi kurye dağıtıcısı olmak tek hayalidir. 



Büyüyüp hayallerine ulaşmak için kurye şirketinde işe girer fakat en alt kademeden başlayan Swifty umutla kurye dağıtacağı günü bekler fakat bu, sinirli patronun düşüneceği en son şeydir.






Arkadaşı ve hoşlandığı tilki Jane için özel bir paketi teslim etmeyi ve bunun kendini kanıtlamak için büyük bir şans olduğunu düşünen Swifty patronundan gizli paketi götürür ve olaylar bundan sonra başlar.

  



Fragmanı izlemek isteyenler için aşağıya ekliyorum.




Film hem komik hem heyecanlı hem de macera doluydu. Umut temasına en uygun film olduğunu düşünmemek elde değil çünkü hen an, her dakika süper köpekler gibi kurye yapmak isteyen güçsüz, çelimsiz ve şanssız bir tilki var. 😀




Ben filmi çok sevdim, insana umut etmek, pes etmemek ve ne olursa olsun hayallerimizin peşinden koşmamızın mesajını veren, her bir çocuğa, gence ilham olabilecek bir filmdi. Ailecek izleyebileceğiniz bir film olduğu için herkese öneriyorum. 








Süper köpek kurye ekibi işte bu üçlü.



Kahramanımız bazen cidden çok şanssız. 😁



Şimdilik benden bu kadar. Umarım yorumumu beğenip filmi izlemek için listenize eklersiniz. 

Sevgiyle, sağlıkla kalın... 





 

23 yorum:

  1. Yaaa ben bunu izlediiim. Çok iyi bir filmmm

    YanıtlaSil
  2. Yok o zootroplois pardonn resmilere bakaıp bir ay heycanlandımm

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ahahhahahah benzetmenize şaşırmadım çok benziyor çünkü :)) O da çok sevdiğim bir film, onu sevdiyseniz bence bu filmi de izlemenizi öneririm. ^^

      Sil
  3. Ayyyyy çok tatlı!!! 😍🤩

    YanıtlaSil
  4. Ya çok tatlı. Mutlaka izlemeliyim. :)

    YanıtlaSil
  5. Hahah Zootopia'nın çizimlerine çok benziyor. Gerçi onu da hiç oturup izlememiştim ama gördüğüm kadarıyla bile aklımda kalmış :) Alaları mı var acaba?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bilemeyeceğim ama bence her iki filmi de izlemelisiniz. İki filmde ayrı ayrı çok güzel ve anlamlı. ^^

      Sil
  6. yaaaaa çoook tatlı amaaa :D minnoş bir şeyle karşılaşacağımı hiç düşünmemiştimmm hahaah

    YanıtlaSil
  7. ahahhahah teşekkür ederim. 😍

    YanıtlaSil
  8. İzleme listeme ekledim bile :3 Yeğenimin aynı animasyonu 9578926986 kere izlettirdiği şu günlerde çok iyi gelecek bana :D Umudum oldun

    YanıtlaSil
  9. Uzun zamandır anımasyon ızlememıstım, önerin ile yeni bir başlangıç yapabilirim sanırım :)

    YanıtlaSil
  10. heey bütün animeleri izlerim bulduğum hiç kaçırmaam, iyi bir dinozor ve coco da en sevdikleriim ama bunu izlememişim, hemen izlicem saoool :)

    YanıtlaSil
  11. Benimle izlemediğin için üzüldüm İkiz ama en kısa zamanda tek izleyeyim bari. :D

    YanıtlaSil
  12. animasyon filmleri ve animeleri çok severim ama bunu hiç duymamıştım çok eğlenceli görünüyor mutlaka izleyeceğiim iyi ki paylaştıın :)

    YanıtlaSil
  13. Çok şirin ve eğlenceli bir animasyona benziyor :)

    YanıtlaSil
  14. akşam izlediim çok eğlenceliydiii :)

    YanıtlaSil
  15. Beyaz tilkinin tipine bayıldım :)

    YanıtlaSil
  16. izledim ben dee çok tatlıydılaar :)

    YanıtlaSil
  17. Çok tatlı gözüküyorlar. Aklımda bulunduracağım mutlaka :)

    YanıtlaSil
  18. Animasyon izlemeyi pek sevmiyorum ama aşırı sevimli görünüyor ^_^

    YanıtlaSil
  19. Çok güzel bir animasyon Mart ayı listeme eklendi:)

    YanıtlaSil

Peki siz ne düşünüyorsunuz? ^^