12 Ocak 2021 Salı

Kitap + Film Yorumu [ Alacakaranlık / Stephenie Meyer ] Yeni Yıla Güzel Başlangıçlar

Uzuuuuuuunnnn bir aradan sonra herkese MERHABA! BCP yani Blogları Canlandırma Projesi ile yeniden bloga dönmeye karar verdim ve benim gibi daha güzel bloglar bu vesileyle yeni yazılar yayınlıyorlar. Bu projeyi başlatan herkese çok çok teşekkür ederim.  Uzun bir ayrılıktan sonra ilk açılışı bizi bu konuma getiren seriyle başlamak istiyorum. Herkesin hayatını değiştiren o seri tabii ki Alacakaranlık serisi. 



Biz de ilk olarak filmini izleyerek tanıştık sonra liseden bir öğretmenimiz sağ olsun bizim için temin etti ve kitap okuma serüvenimiz başladı. 😍


Alacakaranlık serisi 10. yıla özel yeniden ve beyaz versiyonuyla tekrar basıldı.  Gerçekten güzel değil mi? 💜





  
Yeni yılda daha verimli olmak için kitap okumaya başlamamıza sebep olan kitapla başlarsam eğer işe yarar diye düşündüm. 😅 Eğer işe yararsa size de tavsiye ederim.😄 Aslında kitaba baya bir aşinayım, dördüncü okuyuşum sanırım bu yüzden her bir olayı hatırlıyorum. 😀 Yeni baskı olduğu için okumasam olmazdı diye düşündüm. 🙈 Şimdilik yeni yıl için çok iyi bir başlangıç oldu. Umarım bu şekilde devam eder. ^^



Konusunu anlatmak ya da detaylı bilgi verip sizi sıkmak istemiyorum bu yüzden konusuna değinmeyeceğim ama sizi giflere boğacağımm. 😁


Her zaman Edward team!!!  Robert bu rolü kendine yakıştırmamış olabilir ama bana göre sonuna kadar Robert! 😂 



Bu da Edward'ın göz bebeği, ağzı bir karış açık, yakışıklı vampiri gözleriyle yiyip bitiren Bella Swan! Kitapta da tam olarak böyle ve o kadar sakar ki ben okurken BUNALDIM. 😐



Bu yine de hiç bir şeyi değiştirmez,  hem kitabı hem filmi çok seviyorum ve bu yüzden herkese öneriyorum. 🤩



"Ve aslan kuzuya aşık olur.. 
Ne aptal bir kuzu.. 
Ne hastalıklı mazoşist bir aslan..."



Biliyoruz ve biz de böyle bir MAN İSTİYORUZ. OK. 😂



Öyle güzel seviyorsun ki be zalımın oğlu. 💖


Şimdilik benden bu kadar. Farkettim ki baya paslanmışım, bu sebeple lütfen kusura bakmayın. Umuyorum ki bundan sonra daha uzun ve güzel yorumlarla hep burada olurum. 😍

Sevgiyle, sağlıkla kalın...




5 yorum:

  1. Ama aklıma hep film sahneleri geliyor. :) Filmlerdeki Bella dan pek hoşlanmamıştım. Çok uzun seneler önce okumuştum. Sevmiştim sanırım seriyi. Keyifli okumalar. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim. 😊 Çoğu kişi sizin gibi Bella'yı daha doğrusu Kristen Stewart'ı pek sevemedi. Bana göre farklı bir güzelliği var. 🙈 Bu yüzden bu konuda ne desem bilemiyorum. 🙈

      İsterseniz bir daha okuyun belki şimdi daha farklı düşünür ve çok seversiniz. ☺️

      Sil
  2. Tabi ki zamanında hem okumuş hem izlemiştim ama kitapta da filmlerde de Bellayı hiç sevmedim :D Seri çok güzeldi konu ve işleniş güzeldi en çok da kahin kızı daha çok anlatmalarını çok istemiştim bence en ilginç karakterlerden biri oydu ismini hatırlamıyorum şuan :) Bellanın saçma sapan tavırlarını hatırlayınca bile sinirlerim bozuluyor ama serinin hatrına katlanılıyor ona da :D

    YanıtlaSil

Peki siz ne düşünüyorsunuz? ^^