6 Şubat 2021 Cumartesi

Film Yorumu [ Kod Adı : U.N.C.L.E. ] Kesinlikle Henry Cavill yazısı değildir!





Herkese selamlar!! 

Bugün BCP için değilde yakın zamanda izlediğim ve herkesin de izlemesine vesile olmak için sevdiğim filmin yorumunu yapacağım. 😊


Aslında polisiye filmleri izleyen biri değilimdir fakat TV+ da gezinirken Henry Cavill'in başrolü paylaştığı film denk geldi o sıra nedense bi Henry Cavill sevdam oluşmuştu e bari izleyeyim dedim. İyi ki izlemişim çünkü cidden çok güzel bir filmdi.


Evet karşınızda Kod Adı: U.N.C.L.E.





Konusu;

CIA ajanı Napoleon Solo ve KGB ajanı İlya Kuryakin, nükleer silahlar geliştirerek bütün dünyayı tehdit eden bir suç örgütüne karşı güçlerini birleştirip iş birliği yapmak zorunda kalırlar. Bu davada ilerleyebilmeleri için Alman bilim adamının kızına ulaşmaları gerekir.


Bence konusu her şeyi anlatmış, bana da anlatacak pek bir şey kalmamış bu yüzden karakter anlatımı, sahnelerden kesitleri yapıp araya gifler serpiştirip yorumumu bitireceğim. :)  

Gelelim karakterlere. 


CIA ajanı Napoleon Solo'Yu Henry Cavill canlandırırken,



KGB ajanı İllya Kuryakin'i Armie Hammer canlandırıyor. 



Diğer başrol karakterimiz ise Alman bilim adamının kızını canlandıran Alicia Vikander.

 



Karakterler gayet uyumluydu zaten birbirlerine uyumlu başka oyuncular bulamazlardı. Şahsen ben çok yakıştırdım hahahahahha
O kadar iyi anlaşamıyorlar ki gözleriniz yaşarabilir. :D 
İkisi de en iyi ajan olma yolunda ilerliyorken bir araya gelip, aynı görevde yer almak onlar için baya zor olsa gerek ki birbirlerine sataşarak görevlerini yapıyorlar. Sataşmalarından kaynaklı baya komik sahneler izledim.  

Bunlardan biri ise tel örgüden geçmeye çalışmaları için kullandıkları aletleri kıyaslamak oldu. :D

  
CIA ajanı Napoleon Solo'nun kullandığı



KGB ajanı İllya Kuryakin'nin kullandığı asasdfghjklş


Aslında film 1960 yıllarında tv dizisi olarak yayınlanmış. Adı ve konusu değiştirilmeden bire bir aktarılmış gibi görünüyor sadece yeni versiyonu film olarak çekilmiş. 

Bunlarda 1960'ın oyuncuları.


Filmimiz baya aksiyonlu ilerliyor, çoğu sahneler vurmalı, kırmalı, kaçmalı, ateş etmeli yani klasik polisiye filmi ama büyük bir fark var. Filmde Henry Cavill oynuyor adfghjk 

İşin şakası gerçekten diğer polisiye filmlerden ayırt edilecek sahneleri var ve cidden komik. Arada İkize bile izlettiğim sahneler oldu. :D 

Mesela o sahnelerden biri.

Giriş

Gelişme

Sonuç

ASDFGHJKLŞSDFGHJ

Çok iyi anlaşamadıklarını söylemiştim size asdfghj



Diğer başrol kızımız Gaby ile Illya nişanlı olarak görünüp, görev için önemli olan Alman bilim adamı ve Gaby'nin babası Dr. Teller'a ulaşmaya çalışırlar.


Satranç oynayan bir ajanı çıldırtma yolları sonrasında olanları izlemek gerçekten eğlenceliydi. :))





Bu gife ait sahneye BAYILDIM!!! Tabii Henry'e bayılmamı işin içine katmıyorum bile asdfghj
Not: Adam yemek yerken bile yakışıklı. 💕 😂



Hadi sizi az boğmamış gibi biraz daha giflere boğayım. :D 



ALLAH'IMMMM!!!


❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤


Mutfak önlüğüyle Henry Cavill ❤


Sempatik misin sen! 💕


 Bayılacakken kendine yer yapanda ne bileyim asdfghjkl 





Ben Henry Cavill'e baya doydum peki ya siz? 🤣

Filmin sonunda hiç beklemediğim ve milliyetçiliğimden vuran bir sahne gerçekleşti. 

Dikkat! 
Göstereceğim kesitler spoiler olabilir. ( bence değil ama hem son olduğu için hem de spoiler olduğunu düşünenler  bana kızarlar diye uyarayım dedim. 😁 )



Evet evet yanlış görmediniz İstanbul dedi ahahahah

Bunu gördükten sonra ben asdfghjkl



 ama sadece sözde kaldı çünkü devam filmi yok. Ne yazık. 😐

Ve evet filmde Hugh Grant var. Önemli bir rolde olmasa da filmin oyuncularından biri.

Öyle işte sizi hem keyiflendiriyor hem de böyle ufak sürprizler yapıyor. 😉



Film için yapılan çizimler bile var.







Sizce de çok güzel değil mi? 💗



Türkçe Altyazılı fragman için tık tık.


Son olarak filmi izlemenizi KESİNLİKLE öneriyorum. Ben sevdiysem, siz de seversiniz. :)) 



Şimdilik yazacaklarım bu kadar, bir daha ki yazımda görüşmek üzere, sevgiyle sağlıkla kalın... 












10 yorum:

  1. Polisiye severim. 😍 Birbiriyle gecinemeyen baş rolleri seviyorum ve listeme ekliyorum. 😂

    YanıtlaSil
  2. Çok tatlı bir yazı olmuş kiii :) gif lere bayıldım komik duruyor baya :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim. ^^ Ben yazarken çok keyif aldım, sizi de keyiflendirdirse eğer çok mutlu oldum. :)

      Sil
  3. Eminim Henry Cavill yazısı değildir:p Polisiyede bu klasik ikilileri çok seviyorum. Yorum için teşekkürler :*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bilemem artık onu sen söyleyeceksin asdfghj Ben de! ❤

      Sil
  4. izlicem tımams :) anladım cavill i sevmiyon ama filme iyi dayanmışsın ha haaaa :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ahahhahahha film olmasa Cavill hakkında nasıl yazı yazabilirdim asdfghjk

      Sil
  5. polisiye seviyorum 60'lar versiyonu da ilgimi çekti.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bence 60'lar yapımı da bunun kadar komik ve güzeldir, izlenilebilir. :)

      Sil

Peki siz ne düşünüyorsunuz? ^^