28 Şubat 2021 Pazar

Film Yorumu [ Sihirli Kedi ] // Blogları Canlandırma Projesi - BCP

 Merhabalar!!! 

Yine kısa bir ara vermişim yazılara. Demek ki üst üste yazmamak gerekiyormuş. :) 

Biliyorsunuz ki biz Bloggerlar olarak BCP yani Blogları Canlandırma Projesi ile her ay farklı konularda kitap okuyoruz, film-dizi izliyoruz ve BCP adı altında paylaşıyoruz. Bu ay ki konumuz Uzak Doğu! En sevdiğim! ❤ Aslında çok güzel şeyler izleyip okumak istiyordum ama fırsatım ne yazık ki olmadı. :( 

Ben de yakın zamanda izlediğim Japon animasyon fantastik filmi Sihirli Kedi'ye yorum yapmaya karar verdim. Zaten genelde uzak doğu filmlerini veya dizilerini izlediğimiz için bizim için çok değişen bir şey olmadı. ^^


SİHİRLİ KEDİ



Lise öğrencisi genç bir kız olan Haru, okul dönüşü gizemli bir kedi ile karşılaşır ve kedinin bir kamyon tarafından ezilmesini son anda önler. Kurtardığı kedi; Kedi Krallığının prensi Lune'dur. Bu iyiliği karşısında Kedi Krallığı'na davet edilmiş ve Kedi Kralın arzusu üzerine Prens Lune ile evlendirilmek üzere hazırlıklara başlanmıştır. Haru'nun bu evliliğin mümkün olmadığını anlatmak için kısa bir süresi vardır ve kendisine yardım edebilecek tek kişi Baron'dur.


Fragman; 



Yorumu çok uzun tutmayacağım çünkü her anlattığım şey spoiler olabilir. :) 

Bence konu ve fragman filmin çoğunu anlatıyor desem yalan olmaz. Bu süre zarfında yaşanılan maceralar, gelişen olaylar filmin oluşmasını sağlamış. 

Film 2002 Japon yapımı, yönetmeni ise Hiroyuki Morita.



Kahramanlarımız Haru, Baron Humbert ve Muta. 



Ne yalan baron ile Haru baya iyi bir çift olabilirdi arada cins, boy, yaşam farkı olmasaydı hahahahha


Gelelim diğer karakterlere;


Haru'nun kurtardığı Kedi Krallığının prensi Lune



Kedi Kral ve yardımcıları.



Prens Lune özel bir hediye taşıdığı sırada Haru'nun ilgisini çeker, karşıdan karşıya geçtiği sırada aracın çarpacağını görünce hemen yola atlar ve Prensi kurtarır. 

Tabii bunu duyan Kral boş durmaz hemen Haru'ya teşekkür etmeye gelir ve Kedi Krallığına davet eder. Fakat kralın başka planları vardır. Haru'yla prensin evlenmesini ister. Bunu duyan Haru aslında çok da kötü olmayacağını düşünür.  




Korumalara bakın yaa! :) Bizim minnoş kızımız Panter'imize benziyor! 😻 Ama bizim kız tamamen siyah. ❤



Haru sabah okula gittiğinde peşine kediler takılır ve okula kadar takip ederler. Okula geldiğinde ise daha büyük sürpriz onu beklemektedir. Kediler kendi sevdikleri şeyleri insanlarında seveceğini düşündükleri için bir dolap dolusu fareyi hediye etmişlerdir. Çok komik bir sahneydi. 😂



Koskoca kedi Muta'yı göremeyip üstüne oturmasına ne demeli. 😂



Haru Kedi Krallığına bir şekilde getirilir ve prensle evleneceğini söyleyip hazırlamaya başlarlar fakat bir terslik vardır Haru kedi olmuştur. Bunu hiç bekleyemeyen Haru buradan kaçmanın yollarını arar.



Haru için verilen eğlenceden kareler. 😂😂


Kedi Haru ile Baron'un dansı. ❤


Evilik prensin haberi olmadan yapıldığı için olaylara karşı çıkabilecek kimse yoktur ve Haru gün doğumuna kadar kendi dünyasına dönmez ise tamamen kedi olarak kalacaktır. İşte böylelikle macera dolu sahneler başlar. 




Bu üçlü ve karga baya iyi bir takım bence. Filmin devamı olabilirdi aslında ama yok. 



Filmi Netfilx den Türkçe Dublajlı izledik. İşimizden dolayı ne yazık ki alt yazılı filmler izleyemediğimiz için bu gibi dublajlı filmlerin üstüne atlıyoruz ahahahahh Dublajlı filmler izlemek isteyenler için güzel bir seçenek.


Ben ve ikizim filmi çok sevdik. Farklı konusu ve işlenişi ile sizlerinde seveceğini düşünüyorum. Ailecek, çocuklarınızla, kardeşlerinizle ya da yeğenlerinizle  izleyebileceğiniz çok güzel bir filmdi. BCP sayesinde çoğu kişininde ilgisini çekip izleyeceğini düşünüyorum. 😊

Şimdilik benden bu kadar. Yorumumu okuduğunuz için teşekkür ederim.

Sevgiyle, sağlıkla kalın. 







22 yorum:

  1. Çok sevimliye benziyor. Listeme ekliyorum. Hatta belki az sonra izlerim. Kalemine sağlık. :)

    YanıtlaSil
  2. Ellerine sağlık, ben animeyi izlerken çok keyif almıştım. İzlemekten geri kalmayın bence bu tarz dönüşümlü, gizemli ortamlara girilmeli filmler kalp ben <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok güzel bir ortam cidden resmen sen de içindeymiş gibi hissediyorsun bu yüzden tavsiyene uyup izlemekten geri kalmayacağım. ^^

      Sil
  3. heyoooo cicişkoooo gelcem yineğğğ

    YanıtlaSil
  4. Ben bunu listeme ekleyeyim merak ettim :)

    YanıtlaSil
  5. Bu animeyle ilgili çok gif ve fotoğraf görmüştüm ama izleme fırsatım olmadı. Listeme aldım mutlaka izleyeceğim :) Güzel bir yazı olmuş emeğinize sağlık :)

    YanıtlaSil
  6. Filmi izlemedim ama Baron karakterinin popülerliği sayesinde öğrenmiştim filmi. Merak ettiklerimden, fırsat bulabilirsem izleyeceğim mutlaka. Emeğinize sağlık :)

    YanıtlaSil
  7. Panterim var ^^ İzleyebilirim, teşekkürler Kübram ^^

    YanıtlaSil
  8. Yiaa Baron'la olamayışları bana Chihiro ve Haku'nun olamayışları gibi geldi :') Çok şekermiş film. Bir gün, kuzenlerden çoluk çocuk toplayıp beraber izleyeceğim.

    YanıtlaSil
  9. Listemde olan bir filmdi, sayende yeniden hatırlamış oldum. Fırsat bulursam bu ay izleyeyim ben de :))

    YanıtlaSil
  10. Çok tatlı ya izlerim ki ben bunu :)) Tavsiye için teşekkürler ve yazı için eline sağlık ^^

    YanıtlaSil
  11. yaa bu benim en sevdiğim filmlerden çok eğlenceli çok komik :D aslında ben de haru ve baron çift olsun isterdim yani haru kedi olabiliyorsa baron neden insan olamasın diye düşündüm hahah :D

    YanıtlaSil
  12. İzleme listemdeydi zaten, umarım en kısa zamanda izleyebilirim. Eline sağlııık.

    YanıtlaSil
  13. bunu izledim ve en sevdiklerimdeeen :)

    YanıtlaSil
  14. kediye bi sinir oldum, resmen iyilikten maraz doğar temsili :d

    YanıtlaSil
  15. Yazını okurken çok eğlendim, bugün derslerim bittikten sonra izleyeyim bunu :D

    YanıtlaSil
  16. Yorumunu okurken bu filmi izlediğimi fark ettim. İzlediğimi tamamen unutmuşum. Üstünden yıllar geçmiş. Gifleri görünce hatırladım :-)

    YanıtlaSil
  17. Netflix'de görmüştüm sanki, izlenmelik bir yapım. Aklıma yazdım Sihirli Kedi'yi :)

    YanıtlaSil
  18. Kedi krallığının lideri Luna = Panter <3

    YanıtlaSil
  19. Çok güzel yorumlamışsın eline sağlık:)

    YanıtlaSil
  20. Seneler onve izlemistim ve tekrar izlemek istiyordum. Listeme ekleyeyim en yakin zamanda izleyeceğim Ins. Harika bir yazi olmus (cok hatirlamiyorum bakayim gercekten cift potansiyeli var miydi hahahah) emegine saglik

    YanıtlaSil

Peki siz ne düşünüyorsunuz? ^^