17 Mart 2021 Çarşamba

Kitap Yorumu [ Sevgili Limon Çiçeği / Betül Güçlü ]

Herkese selamlaaarrr!!! 

Nasılsınız? Ben yapacağım yorum için heyecanlıyım. 😀 Bugün size ikizimle sevdiğimiz Türk yazar Betül Güçlü'nün kitabına yorum yapacağım. 😊


Sevgili Limon Çiçeği 



Ecrin, Meriç’in kaba ve büyüklenmeyi seven bir adam olduğundan emindir. Meriç, Ecrin hakkında bu kadar kesin düşüncelere sahip olmasa da onunla ilgili emin olduğu bir şey vardır: Bu kız insafsız bir cadıdır ve daha ilk mektubu okurken başının belada olduğunu hissetmiştir.


Bir mektup arkadaşı, kendisi hakkında yan yana sohbet ettiğiniz birçok kişiden daha fazla ipucu verir. Ecrin ve Meriç’in fikirlerini savunan mektupları giderek daha alaycı, daha özel mektuplara dönüşürken birbirlerine karşı olan fikirleri gibi hisleri de değişecek midir?



Arka yazı bu şekilde benim de biraz bahsetmem gerekirse Ecrin kitapçıda çalışan, her tür kitabı okuyan, sinirli bir yapıya sahip esas kızımız. Meriç ise Ecrin'in çalıştığı kitapçının karşısında sahaf dükkanının sahibi ve yakışıklı esas oğlanımız. Ecrin'in aksine günümüz kitaplarından hoşlanmayan, fantastik kitapları hiç olarak gören, vampir kitaplarından ise nefret eden biridir.  ( Neden vampir dediğimi okuyan anladı. 😂 )



( Kitap, kitapçı, kitap okuyan erkek konulu mu??? 😍)



Ecrin bir gün sahafa gider ve Meriç'le aralarında tatsız bir olay gerçekleşir.  Ecrin'e de bir iki çift laf söyleme fırsatı verilmediği için çözümü mektup yazarak bulur ve aralarında hem komik, hem iğneleyici, hem kavga dolu hem de  romantik mektuplaşmalar başlar. 



Kitabın derinlerine çok girmek istemiyorum zaten 312 sayfa. Çok çabuk okunan bir kitap ve eğlenceli olması da okumanızı kolaylaştırıyor. Azıcık dramda var tabii ama o zaten her tür kitapta olmaz mı? 

Yorumumda özellikle bahsetmek istediğim bir konu var. Betül Güçlü'nün kendini aşırı derecede geliştirmesi. Ben Süper Dadı'yla okumaya başladım kendisini o da çok iyiydi ama bir insan yaptığı işin ne kadar çok üstüne düşer, sever ve emek harcarsa git gide kendini çok iyi bir konuma getirir ve işte Betül Güçlü bunun bir örneği. Son zamanlarda çıkardığı kitapları o kadar severek ve gururla okudum ki! İşte bizim de çok çok iyi yazarlarımız var dedim. Size en büyük örnek olarak Sevgili Limon Çiçeğin'de birbirlerine yazdıkları mektupları gösterebilirim. Son olarak Betül başarılarının devamını bekliyor, her kitabının büyük hayranı olma yolunda ilerliyorum. 💜 Sevgiyle! 





Neyse ben tekrar yorumuma geleyim.
Kitabı çoook sevdimmm hele ki mektupları! 💜 Yani her kitap kurdu kitaplar hakkında konuşabilecek birini hele ki sahaf sahibi bir yakışıklı istemez mi? Ben okurken çooooook İSTEDİMMM!!! 😍😍😍😂😂  



Mesela şöyle birinin karşı dükkanda şu halde durduğunu düşünün. 😍

Ya da 


Böyle birinin? 😍😍😍

İşte bu yüzden çok çok sevdim. Zaten yukarıda da bahsettiğim gibi yazar baya iyi bu yüzden çok akıcı ve hızlı bir şekilde okudum. 

Çok fazla bir şey yazmama gerek yok sanırım değil mi? Kesinlikle tavsiye ediyorum, günümüz Türk yazarlarını okumayı sevenler bence okumalısınız. 

Not: Spotify'da kitap adı altında çalma listesi var, okuduğunuz sırada dinleyebilirsiniz. 😊


Şimdi gelelim alıntılara. Sanırım hepsi mektuplardan olacak. 🙈


#1

Gönderdiğiniz kitabı okudum. Muhteşem bir kitap olduğunu söylememi beklemediğinizi biliyorum. Bunu yaparsam yalan söylediğimi ikimiz de biliriz. Birbirimiz hakkında bu kadar fikir sahibiyiz sanırım. Değil mi? 


-------------------------


#2

Az önce kitapevine alışverişe gelen genç bir kız Limon Sahaf'ın ne harika bir yer olduğundan bahsedip durdu. Orada gezinmek için can atıyor ama içerideki adamdan biraz korkuyormuş. Belki de gençleri korkutmayı bırakmalısınız. Bu size müşteri kaybettiriyor. 


-------------------------


#3

Not: Bir antika kaçakçısı olmamı tercih edeceğinizi biliyorum. Sizi hayal kırıklığına uğratmak istemezdim ama bütünüyle sıradan bir adamım... Buraya büyülü dükkan demenizden hoşlandım. Düşündüm de, benim için gerçekten de büyülü bir yer. Umarım içeri girerken kötü büyülerinizi eşikte bırakıyorsunuzdur. 

-------------------------


Size bu sefer bu yakışıklıyla veda ediyorum. Sevgiyle, sağlıkla kalın...























1 yorum:

  1. Alıntılara bayıldım. Konusu da harika. Belki bir sonraki kitap alışverişine eklemeliyim. Kalemine sağlık. 😄

    YanıtlaSil

Peki siz ne düşünüyorsunuz? ^^